Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više?


Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više?




 Ćao, zovem se Mina. Pošto sam u godinama i slabije izlazim, ovim putem tražim nekog za vezu. 

Imam 40 godina rastavljena sam i nemam djece. Ovim putem bi se zahvalila ekipi magazina koji su prenijeli moju vijest.  

 
Svi oni koji zele stupiti u kontakt sa mnom mogu me kontaktirati putem facebook-a. Da pogledate moj facebook profil kliknite

Comments

  1. Kako da dodem do ove gospode👍

    ReplyDelete
  2. Ova mi se gospodza svidza kako stupiti u kontakt sa njom

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

UDOVICA, ŽIVIM SAMA, TRAŽIM SLOBODNOG, BEZ OBAVEZE MUŠKARCA ZA VEZU MOGUĆ BRAK.

Razvedena, živim i radim u Frankfurtu, tražim ozbiljnog, vrednog, poštenog, karakternog muškarca za vezu, moguć brak.