Manekenka Tamara 26 godina - Tantričke masaže, klizeće telom o telo, nauljena samo u tangama klizim po tebi i masiram te svojim grudima, guzom i rukama do svršavanja. Vrhunsko zadovoljstvo i jedinstveni užitak dodira dva naga tela. Pozovi, zakaži i dodji. Tel:


































OTVOREN OGLAS:


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

30 minuta prave opuštajuće relax masaže kod diplomirane fizioterapeutkinje sa višegodišnjim iskustvom u masažama. Svaki klijent na kraju masaže dobija i masažu penisa do svršavanja. Bićete zadovoljni 100%
Na prvom mestu su higijena, ljubaznost, lep i topao ambijent a i ja sam lepa i zgodna :)
Samo poziv: 0612943277 NOVI SAD


AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE, NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Comments

Popular posts from this blog

UDOVICA, ŽIVIM SAMA, TRAŽIM SLOBODNOG, BEZ OBAVEZE MUŠKARCA ZA VEZU MOGUĆ BRAK.

Razvedena, živim i radim u Frankfurtu, tražim ozbiljnog, vrednog, poštenog, karakternog muškarca za vezu, moguć brak.

Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više?