(VIDEO) MNOGIMA JE OVAKAV ŽIVOT NOĆNA MORA: Proveo je 7 dana bez mobilnog telefona i društva, a onda je otkrio surovu realnost!

Mladić je želeo da pokaže ljudima u kakvoj realnosti svi mi živimo.



Džo je svoja zapažanja tokom sedam dana koje je proveo bez telefona i društva snimao kamerom, pa su ljudi bili u prilici da vide kako se njegovo raspoloženje menjalo.


Ovaj mladi gospodin je proveo nedelju dana sam u stanu bez ikakvog ljudskog društva i pristupa mobilnom telefonu, u društvenom eksperimentu koji ima za cilj da okonča usamljenost. Iako mu u početku nije mnogo smetalo što je sam, ubrzo se ispostavilo da mu nije svejedno.


Shvatio je da mu nedostaje to što kod sebe nema mobilni telefon i da je čak i ljubomoran na svoje komšije, koje mogu da izlaze iz svojih stanova i da se druže sa drugim ljudima. Dok je bio sam vreme je uglavnom provodio gledajući televiziju, u spavanju i u vežbanju. Nakon što je prošla čitava sedmica Džo je mogao da izađe iz stana i tada je upoznao starijeg čoveka po imenu Beri





Comments

Popular posts from this blog

UDOVICA, ŽIVIM SAMA, TRAŽIM SLOBODNOG, BEZ OBAVEZE MUŠKARCA ZA VEZU MOGUĆ BRAK.

Razvedena, živim i radim u Frankfurtu, tražim ozbiljnog, vrednog, poštenog, karakternog muškarca za vezu, moguć brak.

Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više?