ISPOVEST: IMAM LJUBAVNIKA SA KOJIM SAM NEKOLIKO MESECI I STVARNO MI JE LEPO KAD ME NATEGNE OD POZADI I SA NJIM NE MOGU VAM OPISATI...





















Tako sam svaki put bezala od kuce da bi se izvukla kada bi me muz bi pitao gde idem, uvek bih govorila da idem kod frizerke. Imam ljubavnika sa kojim sam nekoliko meseci i stvarno mi je lepo kad me nategne od pozadi.


 I sa njim ne mogu vam opisati kako mi je dobro, ali nije osoba sa kojom bi mogla biti ceo život. Ja sam sa njim samo ovako jer uživam u tom vođenju ljubavi i svemu tome ništa više od toga niti gajim osećaje prema njemu kao što gajim prema mužu.Nega stvarno volim i ne bih ga menjala za ništa na svetu, ali eto očito da ću morati samo zato jer sam pokušala se opet izvući na laž da idem kod frizerke.

 Ko za vraga on je otišao u grad do dućana i u istom tom dućanu sreo je nju kako kupuje sa svojim sinom nešto. Upitao je za mene a ona je rekla da nema pojma i da me jako dugo nije videla. Istog trena me nazvao i rekao da dođem po svoje stvari i da on ne želi više biti sa mnom te da će podneti rastavu jer ne moram više lagati da zna da imam drugog pored sebe trenutno.


 Svet mi se srušio nisam znala kuda bih sa sobom i baš me pogodilo ostala sam sama samo radi svoje glupe avanture i greške.

Comments

Popular posts from this blog

UDOVICA, ŽIVIM SAMA, TRAŽIM SLOBODNOG, BEZ OBAVEZE MUŠKARCA ZA VEZU MOGUĆ BRAK.

Razvedena, živim i radim u Frankfurtu, tražim ozbiljnog, vrednog, poštenog, karakternog muškarca za vezu, moguć brak.

Razvedena sam i nemam djece, ima li neko ozbiljan za upoznavanje, a možda i nešto više?